Wskaźniki
Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych świadczonych przez firmę LUKSus
Aby mieli Państwo pewność, że nasza firma dba o jakość świadczonych usług, a także spełnia zapewnienia w regulaminie i umowach, publikujemy aktualne Wskaźniki Jakości Usług. Dzięki nim zarówno Państwo, jak i my sami widzimy, które elementy należy poprawić, a co funkcjonuje bez zarzutów. Z dumą przyznajemy, że starania pełnione przez cały nasz zespół przynoszą znakomite efekty.
STATYSTYKI ZA ROK 2015
Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci
Upływ czasu (w dniach) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do chwili zainstalowania łącza użytkownikowi.
Czas obsługi reklamacji usług telekomunikacyjnych
Upływ czasu od chwili zgłoszenia reklamacji klienta uznanej za uzasadnioną, w punkcie zgłoszeń operatora, do chwili rozwiązania zgłoszonego problemu.
Czas usunięcia awarii stałego łącza dostępowego
Upływ czasu od chwili zgłoszenia uszkodzenia uznanego za uzasadnione w punkcie zgłoszeń operatora, do czasu, gdy usługa lub jej funkcja (cecha) zostanie przywrócona użytkownikowi.
Czas oczekiwania na aktywację usług
Upływ czasu (w godzinach) od momentu wykonania instalacji do chwili aktywacji usługi.
Połączenie z konsultantem czy pomocą techniczną
Upływ czasu sekundach od momentu wybrania numeru do odebrania telefonu przez pracownika.
Opóźnienia pakietów IP
Upływ czasu sekundach od momentu wybrania numeru do odebrania telefonu przez pracownika.